Alla inlägg under februari 2009

Av Jestin - 22 februari 2009 10:36

Nu har jag vaknat, käkat lite frukost. Så nu sitter jag och suger lite på en cappuccino. Sitter och tänkter lite på helgen... Känner att det faktiskt har varit en bra helg. Hade varit roligare om min bror inte tofflade så mkt:P Ne då.. men vi börjar från början.....


Fredag efter jobbet.... Kom hem, satte igång spotify och dunkade musik och funderade på vem man kunde ringa för att utöka deltagar antalet i våran poker kväll jag och Almir planerat. Pratade med Johan... ja, han skulle som vanligt till schack klubben, men lovade att komma lite senare.. Niklas va redan inbokad så vi va ju iaf 3 tills Johan kom hem. Niklas ringde innan han skulle komma upp till dalvik och frågade om det bara va han som skulle dricka. Jag sa ja, men då sa han nej. Så.. han tog med sig hela jävla barskåpet. De blev en trevlig kväll och fick ju i sig mer alkohol än planerat speciellt som jag planerat att inte få i mig nånting alls. Trevligt iaf!


Lördag... började med frukost och ett samtal från Taisto som va uppe på dalvik och svirade... så han kom förbi och tittade på en film och lirade GH till förbannelse(inte mig emot). Senare kom även Steven förbi och klinkade lite på guran. Eftermiddagen blev fylld med hockey och sömn... somnade nämligen ifrån 3:dje perioden.. gjorde inte så mkt iom att det iaf blev förlust. Men iom att jag sov fram till kl 21 nånting så blev det ju iaf sent. Somnade vid typ 2 tiden.


Idag söndag... Blir det lugnt, blir väl en film eller 2. Förhoppningsvis ska man väl till Råslätt och åka lite grillor också. Jag får väl återkomma med hur denna dagen blev tillslut.


P.s Sara va med hela helgen också... jobbar dock ikväll.. Så alla mina älskarinnor kan ju komma förbi om ni läser detta.  D.s



C ya!!

Av Jestin - 20 februari 2009 09:47


Satt här på jobbet och googlade mig själv för att se vad som kom upp,(så kul har jag på jobbet)och då kom min blogg upp... hade nästan glömt den. Så jag tänkte att jag skulle skriva lite.


Som sagt så sitter jag här på jobbet och försöker kränga lite. Hade en riktigt dålig dag igår... men idag försöker jag hålla det enkelt så ska det nog gå att få iväg några.


Har den senaste tiden hängt mycket hos min hel sköna jobbarkompis Niklas... Av 2 anledningar, För det första är han as skön kille och sen har han ju Rock Band! God damn va kul det e att spela trummor! Har ju lirat mycket guitar hero, men har nu fastnat för trummor:D Ni som inte testat bör göra det.


Kom just på varför jag inte skrivit i bloggen på länge... fett drygt.. finns ju ingen mening... men ska försöka uppdatera så ni idioter (sanne, hahaha) som nu faktiskt är intresserade/nyfiken av mitt liv kan få läsa lite...


Nu ska jag fokusera på jobbet ett tag.. 15 min kvar till rast..


Ha de bra allihopa.

Presentation

Omröstning

Saru?
 Ne inget..
 JO JAG SA....!!!
 Äh, glöm det.
 ....
 Hade du lyssnat hade du hört!
 Du hörde mig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards