Alla inlägg under maj 2009

Av Jestin - 25 maj 2009 13:10

Så nu har man fått i sig lite gröt... Dags att röra sig ner till stan och göra lite ärenden. Har ingen ork till det och jag måste inte göra det idag men om jag inte gör det... ja då kommer jag nog aldrig göra det.


Hatar mitt liv nu men låter mig inte tryckas ner av det... Ska vända detta till det bättre så fort som möjligt!


Skriver en liten rad när jag kommer hem igen!




Hej så länge.....

Av Jestin - 25 maj 2009 01:25

Detta känns bekant...

http://www.youtube.com/watch?v=cNkp4QF3we8&feature=related
Av Jestin - 25 maj 2009 00:35

Ne nu måsta man väl gå och lägga sig... Hatar att lägga mig i en tom säng.. har ju iaf haft Emilio här i helgen. Men nu är det bara jag...


Aja... har inte sovit själv många nätter men dom nätterna som man gör det är så tråkiga.. bara att stå ut..

 

Sleep tight!

Av Jestin - 24 maj 2009 22:45

Får väl skriva ett par rader då... Om vad... ja helgen blir väl bra.


Emilio kom i fredags, han va trött och somnade som alla andra fredagar han kommer hit.


Men på lördagen fick vi lite mer tid för då va vi med i fika kampen nere på stan... mötte Norrpan och spöade skiten ur dom! Dom vi fikade med va Lollo, Cissi, Emilia, nån, nån, nån(Dålig på namn). Sen gjorde vi absolut inget... jo, åt korvstroganoff som Sanne gjort:D Tack för den Sanne, smakade bra:


Idag söndag tog vi det lugnt fram till strax innan 15 då vi gick ner till stadsparken och lekte med Lollo och Janina:D Det va trevligt.. sen träffade vi Farfar också men då va Emilio för trött för att visa nån spontan reaktion.. Sen åkte Emilio hem med Rose-Marie (som förövrigt har massa bilder på sig som hennes syster lagt upp på sin blogg... Va tydligen tvungen att titta på dom) och jag åkte hem... sen dess har jag hunnit med att äta och... sitta framför datorn, har inte ork till nått annat..


På återseende, får se när man hittar hit nästa gång.


hä på rä!

Av Jestin - 15 maj 2009 11:01

 Kolla vem som hittat hit igen...


Kommer ihåg vad min kära vänn Jon-ass "The Ass Man" Kindgren sa till mig när jag berättade att jag hade skaffat mig en blogg, det va nått i stil med:


"Det är för svaga människor med självmords tankar, och hade dom inte det innan så får dom det med tiden"


Ja det kanske stämmer... jag har inga självmords tankar men tar ändå till bloggen i svåra tider...


Aja, allt löser sig nog... ska inte sitta här och beklaga mig. Alla problem är inte alltid men oftast ditt eget fel och dom går alltid att lösa eller ta sig igenom!

 

Det va det... Höres.

Presentation

Omröstning

Saru?
 Ne inget..
 JO JAG SA....!!!
 Äh, glöm det.
 ....
 Hade du lyssnat hade du hört!
 Du hörde mig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards