Alla inlägg den 20 november 2008

Av Jestin - 20 november 2008 22:11

Men har inte haft lust att skriva nått... Blev magsjuk här förra veckan sen dess har jag inte kännt för att skriva. Känns som det finns annat att göra.


För er som läser min brors blogg har redan läst att vi hittat ett lag att spela hockey med... Avtramp heter dom. Ska bli skit skoj, träning redan på söndag. Så så fort pengarna kommer in så e de bara att införskaffa sig hjälm, Benskydd, regelrätt klubba och kanske lite tejp och annan kringutrustning.


Idag har jag R-M, Sanne och Emilio varit och köpt hjälm och skridskor till Emilio... Massiva stl 26 rör blev det med smidiga "inline spännen". Så på söndag medans jag och bror tränar ska han få åka grillor för första gången.


Jag, Sara och Eric va på vapenvallen nu ikväll och åkte lite.. Så skönt efter ett pass på isen. De e nog det bästa jag vet tror jag att åka skridskor... Låter som en 7åring men va fan vi har väl alla olika intressen... Och ja LEGO är kul!!


Nu ska jag och bror spela NHL 06Ps2... Men jag uppdaterar lite närmare jul.


Heij da!!

Presentation

Omröstning

Saru?
 Ne inget..
 JO JAG SA....!!!
 Äh, glöm det.
 ....
 Hade du lyssnat hade du hört!
 Du hörde mig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards