Direktlänk till inlägg 14 november 2008

Back again!

Av Jestin - 14 november 2008 11:54

Nu är jag tillbaka... har varit magsjuk, typ det värsta man kan vara. Känner mig inte helt frisk men jag kunde äta frukost utan att hålla på att spy. Emilio va ju här i helgen och det va trevligt, antagligen där jag fått magsjukan ifrån men de e ju inget han kan rå för.


Nu är jag helt lost med veckodagar men det måste varit i lördags som vi samlades ett gäng och åkte skridskor i råslätt... De va jag,Emilio, Sara, Sanne, Eric och Carro sen va Carros syster och hennes kille där också. De va trevligt, Emilio va inte så glad för han ville också åka skridskor men han hade ju inga så han blev skit sur... menmen va ska man göra. Vi får väll se va tomten kommer med;) Så om farmor läser detta eller nån annan så behöver han en hockey hjälm:D


Ja sen på måndagen så va man helt plötsligt magsjuk... typ det värsta av det värsta.. De finns ju inte mkt som är värre än det. Jag brukar dessutom ha 3 dagar, En där jag blir sjuk, en där jag är sjuk, och en där jag blir frisk, men inte denna gången. Nu va det mer en där jag blev sjuk, en där jag va sjuk, en där jag blev bättre, en där jag blev sämre igen och så idag där jag som sagt kan äta igen. Tror  att det bara blir bättre nu.


Det verkar också som man får sitta själv i helgen.... Sara ska nämligen till sin mamma idag och kommer inte hem förens på söndag. Men jag får väl se vad jag hittar på.. nått måste det ju finnas. Höra med Kim om han kanske vill komma och kolla på Rögle - Hv imorn. Sen ska väl jag och bror och dom som vill följa med åka grillor på söndag kväll, finns inte några andra tider som passar så bra som jag förstod det men ska kolla igen.


Sen vill jag säga Grattis till Jon-ass the ass man på 26 årsdagen... har för mig det va 26 iaf.. haha.. Han läser inte bloggar iaf... säger han iaf. Så om Sara läser detta kan väl du gratta honom från mig.


Sen har jag hittat min nya SUV favorit... Saturn Outlook -07, röd ska den va också. Såg Melinda Gordon köra en sån i Ghost Whisperer... Undrar om man får Jenifer på köpet... hade inte varit fel... tror inte Sara skulle säga emot... eller?


Hej så länge!



 
 
Sara

Sara

14 november 2008 12:53

Han är tyvärr inte här idag så jag kan inte hälsa grattis till honom:P Nja vet man aldrig du;)

http://johannesson.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Mamsen

17 november 2008 06:42

Farmor är hemkommen från vår eminenta huvudstad...jösses, en helg där och man inser att när man bor på landet, lever man som i en skyddad verkstad!! =/ Tur att jag är så världsvan...=o
Tack för tipset till julklapp!! Grillorna får du kolla pris på också!! Han måste ju kunna åka med Simon i USA, eller hur??
Kram på dig, skönt att höra att du mår bättre!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jestin - 16 juli 2009 00:08

  Nu är nya bloggen klar och det är där den mesta aktiviteten kommer vara..   Nya bloggen!   Enjoy! ...

Av Jestin - 12 juli 2009 09:45

 Ville bara berätta att denna blogg kommer upphöra inom kort.. Men lugn, en ny kommer upp snart:D Återkommer med adressen när den är klar.   Har tagit hjälp av Louise Lindberg när det gäller design..Skulle säkert kunna fixa det själv men har inte ork...

Av Jestin - 11 juli 2009 14:07

Vi började dagen med gröt och tv, och har fortsatt dagen med... ja, tv..Vet inte riktigt vad man ska hitta på..Vi väntar på bättre väder... Bokstavligt talat då. Hoppas på att det blir fint snart för då tänkte jag att vi skulle ta en tripp till Gränn...

Av Jestin - 9 juli 2009 15:39

  Ja dagen började med stress för vi skulle hinna ut till BVC i norrahammar för att kolla upp Emilios utslag. Kom inte med bussen för busskortet hade jag lagt på ett ställe som det inte borde/ska/brukar ligga på... Så... vi missade bussen men som tur...

Av Jestin - 8 juli 2009 15:33

Fick besök på morgonen av Sara. Trevligt men gjorde inte mycket mer än att glo på film, spela Guitar Hero Metallica och sen va vi ner på stan och träffade syster och faster. Käkade på Mcdonalds och... ja, det va det dagen gick till...   Får inte glöm...

Presentation

Omröstning

Saru?
 Ne inget..
 JO JAG SA....!!!
 Äh, glöm det.
 ....
 Hade du lyssnat hade du hört!
 Du hörde mig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards