Alla inlägg den 16 oktober 2008

Av Jestin - 16 oktober 2008 21:37

Bild på Emilio från matchen Hv71 - Rögle 11/10-08 



Yes!! Vinnst mot Timrå:D 2-1 Nyförvärven Kris Beech och Nicholas Angell gjorde dom båda målen så det verkar lovande inför fortsättningen på säsongen. De va hockeyn..


Min bror kom hem vid 21 tiden.... han som skulle komma runt 18 eller vad han sa. haha men det e som vanligt med den där killen. Ser honom knappt längre, jobbar dumma tider och när han inte gör det är han hos Carro... good 4 him, Ärligt alltså:D

 Aja det e kul att träffa honom för en gångs skull. Och imorn åker han med flickan till onebuying... så så va det med det.. tidigast söndag kväll får man träffa honom igen(Knappast troligt).


Nu är klockan ca 22 och insåg just att jag inte utnyttjat denna dagen till något. Men både Sara och jag e nog överens om att vi ska nyttja tiden väl i helgen och iaf försöka hitta på nått kul. Hmm undrar om det blev nått kalas i helgen föresten?? Måste fråga Sanne.


På tal om kalas så fyller Ronja år idag... alltså min kusse... hmm Uffe skulle ringt nu i veckan om kalas men jag får väl(om jag kommer ihåg) ringa till dom imorn.


Ne nu ger jag upp för idag... Hörs imorn. Sleep tight!!


Pääjz!

Av Jestin - 16 oktober 2008 17:23

.... efter maten. Smällde just i mig en mexicana pizza. Som vanligt sitter jag och väntar på hockeyn, typ det enda jag gör mellan september och april.


Dagen : Vaknade kl 11.14 av att min bror ringde och väckte mig. Somnade om och vaknade igen kl 11.35 av att jag fick ett sms av Sanne. Måste lära mig att stänga av telefonen på kvällen... men då ringer väll folket på hemtelefonen istället. Gick upp strax innan 12 och käkade frukost/lunch samtidigt som jag tittade på NHL som jag spelat in under natten. sen från 14 tills nu har jag inte gjort ett skit.... försöka göra nått kul i helgen tror jag så man inte bara sitter här som man brukar.


Håller också på att få ett nervöst sammanbrott eller liknande... MÅSTE FÅ ÅKA SKRIDSKOR SNART! Brushan måste ringa runt och kolla om det finns lediga istider!


Pääjz!


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Saru?
 Ne inget..
 JO JAG SA....!!!
 Äh, glöm det.
 ....
 Hade du lyssnat hade du hört!
 Du hörde mig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<<
Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards