Alla inlägg den 17 oktober 2008

Av Jestin - 17 oktober 2008 15:20

Dagen idag började som vanligt med ett sms som väckte mig... att man aldrig lär sig!! Sen fortsatte den med diverse irreterande problem som att datorn är segare än vanligt och att inget utav 2st ps2 konsoller fungerade så det blev inget GH eller nått annat spel för den delen heller. Sen fick Sara ett samtal eller sms eller vad det nu va från Hannah som ville att vi skulle följa med ut.... visst kan vi men då kan det vara bra att ha ett bankkort!! i typ en timme letade vi efter det där j***a kortet tills vi kom på den briljanta idén att vi kunde föra över pengar till det andra kontot:D Sen dess har det inte varit några problem men klockan e ju trots allt bara 15.40 så det finns en del dag kvar.


Och under tiden vi va på stan så träffade vi Jon-ass kindben, Grunemo, Wikan och Ebba... på bolaget var annars liksom. Så nu ska vi upp till kött ikväll och titta på (INTE hjälpa) när dom målar eller va f*n dom skulle göra. Får se vad Hannah tycker om det gänget... Ja förutom Johan för han skulle såklart till Shack klubben....... typiskt honom.


Besök fick vi också för på stan träffade vi också Timea och Zacke. Timea ville gå på systemet och iom att vi ändå va där så tog med oss Zacke hem med en tidigare buss så hon slapp ha honom bunden utanför, plus att det nästan inte finns nånstans att binda honom. Men lill killen e ju alltid välkommen hit.


Så kvällen ser ut på följande vis: Upp till Jonas typ när dom ringer om 1 timme eller 2. Sen får vi se när Hannah kommer(undrar om man ska varna henne för gamarna Kött/Grunemo?). Sen blir det väl utgång nångång... Så planerar jag:D Vad ska jag göra inte hur... blir roligare om man bara tar det som det kommer, bara man har en riktlinje så det inte spårar ur helt.


Får se om jag har ork att skriva några rader när jag kommer hem ikväll.

Kanske skulle vara bra att göra det så jag kan komma ihåg allt imorn... Ne skit samma så mkt ska jag inte dricka ikväll.... hoppas jag:S


Över Och Ut .

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Saru?
 Ne inget..
 JO JAG SA....!!!
 Äh, glöm det.
 ....
 Hade du lyssnat hade du hört!
 Du hörde mig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<<
Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards