Alla inlägg den 26 oktober 2008

Av Jestin - 26 oktober 2008 19:06

Idag kom jag och Emilio äntligen iväg hem till Robin... Där träffade vi även Malin, det va trevligt iom att man inte sett henne på jätte jätte länge.. hoppas det blir oftare man träffar dom allesammans... Sara har äntligen kommit hem också. Så nu sitter vi här och kollar på film... eller Sara är och handlar och jag har precis lagt Emilio... Han va riktigt trött. Men snart ska vi väl kolla vidare på filmen... Man on fire blev det, har sett den förut ett par gånger men som sagt är inte Sara nån som ser på film så mkt och detta är en film man måste se... Men nu hade vi spelat in den på boxen. Jag ÄLSKAR min digital box alltså. Boxer navigator abonnemang med en 160gb Dilog box. och nu är det mycket roligare att kolla på tv när vi har en lite finare tv, och större... Från 28" bildrör - 42" LCD det blev lite skilldnad. Aja nu ska vi mysa vidare.


Ha de bra!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Saru?
 Ne inget..
 JO JAG SA....!!!
 Äh, glöm det.
 ....
 Hade du lyssnat hade du hört!
 Du hörde mig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<<
Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards