Alla inlägg den 21 oktober 2008

Av Jestin - 21 oktober 2008 23:59

Nu är klockan 00:10 och jag ska tvätta av mig och sova. Imorn, eller egentligen idag så tänkte jag börja träna igen, tror min rygg pallar det faktiskt. Får väl se hur det blir med det.


God natt alla så hörs vi imorn!!

Av Jestin - 21 oktober 2008 18:06

Här kommer en nytagen bild på Emilio:D


Ja tisdagen blev lite roligare men enbart för att pojken kom och hälsade på.

Som jag trode så blev det innebandy för hela slanten. Inte mig emot... bara bra om han håller igång så han kan börja spela hockey, bli proffs och försörja mig:D Ne skämt och sido, boll sinne e alltid bra, kul att ha om inte annat. Jo sen boxade han på sin säck såklart också... han e ingen jag skulle vilja bråka med;)


Jag vet att jag bara pratar hockey men det e mitt enda riktiga intresse, men ikväll spelar dom mot Djurgården och då får dom inte förlora (har nämligen många Djurgårdare som kompisar). Känns skönt att bo i staden som mitt lag finns i, men det är nästan bara det jag skulle sakna om jag flyttade tillbaka till Enköping. Självklart skulle jag sakna Emilio för han skulle väl vara kvar här nere. Men tror inte att det dröjer jätte länge innan jag flyttar tillbaka, om Sara vill följa med vill säga.


Ne nu ska vi käka lite sen är det hockey på tv fast NHL.


Höres!

Av Jestin - 21 oktober 2008 13:27

Tänkte lägga till en gammal bild nu coh en sprillans sen:D 


Det får vi hoppas att den inte blir. Fick ett MMS av min mor idag där det va en bild på Bastian... Så söt! Ja som dom flesta nyfödda så såg han ut som en liten farbror hehe. Vet inte vem han är lik, är så dålig på att se sånt om dom inte är jätte lik nån.. men tyckte endå att jag såg lite av morföräldrarna i honnom.. får se vad min mor säger hon kan sånt!


Emilio kommer föresten hit idag en stund:D då ska vi nog som vanligt spela innebandy som e hans favorit syssla. Han blir ju inte här så länge men man får ta vara på den tiden man får. Sen ville Kim och sanne umgås men jag tror jag ska träna istället. Hade tänkt träna mitt på dagen men det hinner jag inte nu om Emilio kommer om en timme... har nämligen en del att göra här hemma.


Jag återkommer efter besöket.


Hääj daa!


Ps. VAD SÄGER APAN? Ds.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Saru?
 Ne inget..
 JO JAG SA....!!!
 Äh, glöm det.
 ....
 Hade du lyssnat hade du hört!
 Du hörde mig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<<
Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards