Alla inlägg den 24 oktober 2008

Av Jestin - 24 oktober 2008 23:27

Då va man hemma igen. Eller kom hem för ca 40 min sen. Skrutten sover, han somnade för 20 min sen så det blev sent för honnom plus att han lekt med Ronja och Noah, så det har nog tagit musten ur honom. Är förvånad över att han inte somnade på bussen.


Det va välldigt trevligt att träffa alla iaf, gör ju inte det så ofta tyvärr. Får försöka ändra på det... fast det säger man varje gång men försöka duger va de nån som sa. Emilio e nog en av få som får paket när han går på någon annans kalas... haha men han har ju också fyllt nyss så det e ju inte så konstigt iof. Ja så kvällen kunde inte blivit bättre med god tårta och trevligt sällskap. Ja det hade ju varit mysigare om min Sara va med såklart eller iaf var här hemma när vi kom hem men så va ju tyvärr inte fallet:( Får inte se henne förens på söndag (världen går under! En hel helg!!) Ne ska nog överleva tror jag.. har ju Emilio att tänka på och leka med:D Och nu när han fått nya leksaker så blir det nog roligt. Och så ett tack till Stefan, Linda och Noah som självklart gav honnom en leksak som låter! Tackar tackar... de va precis vad jag hade önskat att han skulle få (ironi för er som inte fattar) men tack iaf, han blev glad iaf och det e det som betyder nått. Tack även till Uffe, Cålan och Ronja som han fick en lastbil, grävmaskin och en truck av i en fin väska... ajuste en liten lastbil också:D Nu sover han och det borde kanske jag också göra så jag orkar med morgondagen.


Men först ska ta en titt på vad min box spelar in för något... NEJ klockan e inte så mycket så det kan inte vara det. Box, Dusch, Sova. väry naiys!


Dagens citat:

ja du vem fan kommer ihåg allt Stefan säger... blir inget citat..


Tyvärr inga bilder från ikväll:(


Haj haj!

Av Jestin - 24 oktober 2008 16:15

Inte helt själv, Emilio är ju här men han sover för tillfället. Sara har åkt hem till sin mamma, vill ni veta mer så kan ni säkert läsa på hennes blogg så fort hon fått tillgång till internet.


Jag, Emilio och Eric ska hela vägen till Öxnehaga idag och fira Lil kussen Ronja för hon har fyllt 5.. iof en vecka sen men idag e de kalas iaf. Får se vilka som e där... I keep you posted.


Hade besök av Rose-Marie och Åsa, Dom kom och åt pizza när dom lämnade Emilio. Trevligt faktiskt. Sen när dom hade åkt så gick jag och Emilio och vilade lite och det gör han fortfarande. så nu sitter jag här och lyssnar på en GH låt som går om och om igen... YES, det e faktiskt sant.. Erics ps2 har börjat fungera igen:D Ne tänkte dra en låt innan han vaknar igen.


Hörs sen.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Saru?
 Ne inget..
 JO JAG SA....!!!
 Äh, glöm det.
 ....
 Hade du lyssnat hade du hört!
 Du hörde mig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<<
Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards