Alla inlägg den 28 oktober 2008

Av Jestin - 28 oktober 2008 09:37

Jag åkte ut till norrahammar runt 10.30 och umgicks med Sanne och Emilio innan vi åkte upp till Smedjehov för att kliva ut på isen för första gången denna säsong. Det va härligt att få åka lite... vet inte riktigt varför jag tycker det e så kul men jag gör det iaf. Kim och Johanna va där med barnen, Neo skulle få åka skridskor för första gången. De gick bra, tyckte han va jätte duktig faktiskt.. jag menar inte ens Sanne kan stå på isen med skridskor och samtidigt skjuta en puck med klubban men det kunde Neo. Nja inte första försöket men sen gick det bra... man kan ju inte begära så mkt av en rookie. Iaf, det va trevligt och allt gick bra enda tills lilla Tess fick en puck mitt på näs roten ungefär... inte kul att få och speciellt inte om man är 1½ år. Så det blev en resa till akuten för familjen Lindablad Skoglund... Pratade med Kim senare på kvällen och allt hade gått bra så det va skönt. Åkte hem till Dalvik lagom till 17 tiden och sen gjorde jag inte ett skit... That's it!


BYEBYE!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Saru?
 Ne inget..
 JO JAG SA....!!!
 Äh, glöm det.
 ....
 Hade du lyssnat hade du hört!
 Du hörde mig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<<
Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards