Alla inlägg den 19 oktober 2008

Av Jestin - 19 oktober 2008 00:00

Söndagen blev bättre än lördagen iaf. Har inte gjort så mkt men inget som krånglade idag iaf. Har mest tittat på Prison Break eftersom Sara inte sett det innan. Så nu har vi nött det för att hon ska komma ifatt, säsong 4 börjar ju imorn så det va skönt att vi kollade klart på det sista avsnittet på S3 idag. Själv har jag redan tittat på första avsnittet på S4 med Eric men ville inte fortsätta iom att Sara redan låg typ 1 säsong efter. Aja nu e hon ifatt så skit samma.


Träffade Johan när jag skulle till konsum runt 21.30 tiden. Han skulle hämta några filmer från Jonas så vi stod där och snackade lite, sen när Jonas gick in så träffade vi Stoffe också så då fastnade vi där ett tag... Han va lite seg iom att han varit DSR Awards.

Ääh fuck it!


Sen har jag bara kollat på film och ätit popcorn... Thats it!


What can i say... Its sunday!


BYEBYE

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Saru?
 Ne inget..
 JO JAG SA....!!!
 Äh, glöm det.
 ....
 Hade du lyssnat hade du hört!
 Du hörde mig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<<
Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards