Direktlänk till inlägg 22 oktober 2008

Trevligt.

Av Jestin - 22 oktober 2008 00:00

För första gången på länge har jag gjort nått med tiden jag har. Jag har varit ner på stan hälsat på gammla jobbet, sen gick jag och tränade för första gången på ca 2 veckor. Jäkligt skönt faktiskt, fick dock ta det lugnt iom det långa uppehållet, skadade mig ju första träningen efter första uppehållet så det blevuppehåll igen och nu tränar jag igen... får väll se hur jag mår imorn men om det e bra så tränar jag nog imorn med.


Sen åkte jag ut till norrahammar och umgicks lite med Kimpa, Sanne, Lina och självklart Emilio:D Planen va att vi skulle sjunga sing star men vi hade lite problem först med kablarna som va fel så jag och Kim åkte in till stan och lånade rätt kabel av Taisto. När vi kom tillbaka och skulle koppla i allt så va antagligen Ps3 inställt på för hög upplösning för både Sannes och hennes mammas skit tv apparater. Så det fick bli kort spel istället... Ungefär lika kul..... NAAAAT!


Jaha, vid 23 tiden var jag hemma där Sara väntade framför tv:n, Ja hon hade precis också kommit hem från nått skit i tenhult... skördefest eller nått annat bonnaskit. Även Eric och Carro va hemma faktiskt. dom låg och kollade på film så jag satte mig och kollade på Collage Fotboll, ganska coolt faktiskt.


Men nu ska jag gå och lägga mig... kanske ska ta en natt macka innan men får se om jag orkar.


God natt från den late!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jestin - 16 juli 2009 00:08

  Nu är nya bloggen klar och det är där den mesta aktiviteten kommer vara..   Nya bloggen!   Enjoy! ...

Av Jestin - 12 juli 2009 09:45

 Ville bara berätta att denna blogg kommer upphöra inom kort.. Men lugn, en ny kommer upp snart:D Återkommer med adressen när den är klar.   Har tagit hjälp av Louise Lindberg när det gäller design..Skulle säkert kunna fixa det själv men har inte ork...

Av Jestin - 11 juli 2009 14:07

Vi började dagen med gröt och tv, och har fortsatt dagen med... ja, tv..Vet inte riktigt vad man ska hitta på..Vi väntar på bättre väder... Bokstavligt talat då. Hoppas på att det blir fint snart för då tänkte jag att vi skulle ta en tripp till Gränn...

Av Jestin - 9 juli 2009 15:39

  Ja dagen började med stress för vi skulle hinna ut till BVC i norrahammar för att kolla upp Emilios utslag. Kom inte med bussen för busskortet hade jag lagt på ett ställe som det inte borde/ska/brukar ligga på... Så... vi missade bussen men som tur...

Av Jestin - 8 juli 2009 15:33

Fick besök på morgonen av Sara. Trevligt men gjorde inte mycket mer än att glo på film, spela Guitar Hero Metallica och sen va vi ner på stan och träffade syster och faster. Käkade på Mcdonalds och... ja, det va det dagen gick till...   Får inte glöm...

Presentation

Omröstning

Saru?
 Ne inget..
 JO JAG SA....!!!
 Äh, glöm det.
 ....
 Hade du lyssnat hade du hört!
 Du hörde mig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<<
Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards